Back to the 90's!

Hola chicos y chicas!

Även idag är det en härlig dag. Det är ju måndag! Och det innebär måndagsmys!

Igårkväll innan jag gick och la mig gjorde jag massa flätor i hela håret för att få det krusigt och med lite volym idag.
Inatt var man inte den snyggaste vill jag lova. Innan processen var klar sa Andreas att jag liknade den där blåa-avatar figuren. Han förtjänade en käftsmäll för det uttalandet. Tur jag inte gav han det för hur rätt hade han inte?!
Det var precis så jag såg ut när jag var klar! Haha!

Men nu idag har det varit rätt coolish!
Krusigt a la 90-talet! :)
Dock har jag inte riktigt fått visa upp min frilla någonstans då jag ställde in vår tur till SKHLM.
Istället tog vi en riktigt härlig promenad ner till vattnet.

Dom har visst byggt en träningsanläggning där nere som vi testade lite.
Jaha, tack! Då fick man det svart på vitt hur fantastiskt klen man är :)

Nu är det fikadags framför Glee.
Har egentligen lite pyssel här hemma att fixa men förbjöds att ta tag i det. Det är ju mysmåndag, inte pysselmåndag.

Puss då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0