Trots att jag möttes av ett mindre nederla...

img_4810 (MMS)

Trots att jag möttes av ett mindre nederlag imorse fick jag som ny energi från ingenstans. Efter att ha lämnat sängen, tittat ut och muttrat nästan alla svordomar jag kan, gick jag ut i köket och slog på kaffebryggaren. Har inte druckit kaffe till frukost på en evighet, te är lite mer min grej. Men nu vart det som det vart. Och vet ni, jag hade glömt hur otroligt gott nybryggt kaffe luktar sådär på morgonkvisten. Någonstans där i mitt sniffande fann jag energi till att faktiskt göra LITE vettiga saker denna måndag. Så hittills har jag äntligen fått upp insynsskydden i vardagsrummet, bytt gardiner i både vardagsrum och matrum och nu ska jag mumsa i mig min extrem goda fiskgratäng som jag lyckats få till. Sjukt stolt över mina nyfunna matlagningskunskaper. Det är ju faktiskt riktigt roligt att laga mat! Men inte lika roligt som att förändra in mi casa, så det ska jag fortsätta med nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0