Trerätters på en onsdag! Nu är det fan krig!

Bakom mina solglasögon...
Blixtrar det till ibland av ilska. Nu mina vänner är det krig!
Och med det menar jag tyvärr bara ett krig som endast jag kommer lida av och som jag dessutom kommer förlora... Men, det är tanken som räknas och jag förklarar därför krig med Vädergudarna (Även denna vår)!

Det är strålande sol och klarblå himmel. Så passande.
Efter 3 dagars ledighet är det ju idag man påbörjar ytterligare en arbetsvecka. Så varför inte bjuda på lite solsken då! I tre jävla dagar har det varit mulet, kyligt och t.o.m snöat!

Jag ska inte gnälla över det jättemycket till utan istället slänga på mig mina glajjor, ta boken under armen och kaffet i handen och gå ut och njuta av solen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0