Tjenare mannen!

Söndag! Jag lovar er, det är veckans absolut bästa dag! I loooove Sundays. Var uppe med tuppen imorse och tvättade. Efter det var jag i vanlig ordning kaffesugen. Det är ju ändå söndag tänkte jag och slog på stort och gjorde mig själv en irish coffee... Det skulle jag inte gjort! Varför lär jag mig aldrig att jag tycker det är ÄCKLIGT? Riktigt jävla rå-snuskigt! Tog mig istället en dusch för att fräscha till mig lite... Without success, ska väl tilläggas! Sunk-Mikaela skulle man kunna kalla mig idag. Med det sagt ska jag föna håret nu och sen göra ett nytt försök med kaffet.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hallå ja förväntade mig en förklaring på vad som hände på tbanan i detta inlägg?? :)

2011-03-14 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0