T.G.I.T... NOOOOT!

"Kan du åtminstonde försöka vara lite som en vinnare? Annars kladdar du ju ner mig!"


"Jag har bestämt mig för att jag ska sluta leta efter den där perfekta kvinnan som jag vill leva med. Det är ju bara att ta en och bestämma sig för henne. Och sen istället för att tänka på alla äckliga saker jag måste göra med henne så vänder jag på det och försöker tänka på hur gulligt det är.
Jag träffade en ensamstående mamma en gång som sa att hon var så desperat att hon tar vem fan som helst... Jag tror jag ska ringa henne och fråga om vi ska bli ihop!"

Hahahaha!
C/o Segemyhr är fan kung jag lovar!


Hörrni, jag skäms över att behöva säga detta men imorse var jag tvungen att lämna en WO.
Inte okej.
Men jag tar igen det... Ordentligt.

Istället idag har jag gjort lite annan nytta.... Egentligen inte, jag låtsas.
Men jag SKA!

Nu ska jag ta tag i dagens att-göra-lista:

  Få tag i någon på DLG
  Dammsuga
  Städa badrummet
 Och slutligen bocka av en promenad i solen

Sen är det läge att styra upp sig för jobb! 
Sjuuukt sugen!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0