TA DEN I PRUTTEN!!!

Död, dödare, dödast!? Flera timmar har passerat. Jag har kollat hockey, jag har vridit och vänt mig i den här stolen av tristess. När jag då ÄNTLIGEN har satt mig till rätta, plockat fram en tidning och ska fördriva lite tid, DÅ, tamigfan alltid, är det en liten jävla smurf som ska spela för sin jävla skrynkliga 20-lapps-helvete. Och som grädde på moset måste kommentaren "Du såg ut att ha så tråkigt" fällas. MEN STICK DÅ REE! Jag skiter i din jävla tjuga!! Ge hit den istället så stoppar jag ner den i cashboxen och så LÅTSAS vi att du har spelat och förlorat på en sekund! För det är det som kommer hända! Alternativt så vinner du och då, idiot, har du om möjligt gjort min kväll ännu sämre. Inte för att jag är irriterad nu heller, men just nu sitter ett gäng dryga.... Wait for it... BAJEN FANS (Oväntat, not!) framför mig. Och jag svär, om dom skriker "Alla heter Glenn i Göteborg" eller "Bajen, bärs och rakade brudar" en gång till ska jag raka deras brudar!!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0