I carried a watermelon

Förstår ni vilka seriösa cravings man kan lida av ibland?!

Kom hem typ 12-ish efter jobbet ikväll.
Rusade in och slog på tv'n det första jag gjorde. Ville ju inte missa reprisen av Sveriges mästerkock. Galet bra. I pauserna passade jag på att slänga ihop en högst improviserad lime-sockerkakssmet och kunde sen stilla mitt muffins-begär till kvällens avsnitt av Big Brother.

Efter det avsnittet var det ju meningen att jag skulle masat mig i säng och korkat igen dom blå snabbt som ögat eftersom jag ska upp i ottan imorgon och tvätta. Dvs kl 07. Då är det Mikaela vs Tvättstugemaffian i omgång 36. Känner mig dock rätt lugn inför morgondagens match. Jag har ett ess i rockärmen och spelar dessutom på hemmaplan. Dom har ingen chans. Kärringjävlar!

MEN, som sagt, planen var att gå och sova... Sen visade det sig att ett nytt program började på tv11. Dirty Dancing - Utmaningen. Och som ni kanske hör på namnet trodde jag att det skulle handla om The best movie ever. Men ikke. Eller ja, vinnarna i denna danstävling får visst dansa i musikalen Dirty Dancing som ska sättas upp i London (som jag vill se för övrigt).

Such a waste of importent sleep-hours!!





Kommentarer
Postat av: "Vi ska inte till Ankeborg!"

Ha... jag gillar det jag ser! Men ändå - Mikaela bakar muffins??!!!! Vad har hänt med dej kvinna???? :) Snygg omstyling av bloggen!! Puss



Ps. Jag dog lite när jag läste din rubrik ;)

Den filmen är bäst!!

2011-03-31 @ 12:29:39
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0