Hola amigas y amigos!

Tisdag. Ny arbetsvecka påbörjas idag. Snart ska jag styra upp mig för Jobbovich... SNART!! Nu sitter jag i soffan med en latte i handen och kollar på Beverly Hills chiuaua. Verkligen inte världens bästa film, och den är dubbad, hatar det! Men hur söta är inte hundarna? Jag vill ha hit min älskling, nu!! Sen insåg jag också (tack vare Sabina) att jag glömde bort att berätta vad som hände på tåget häromdagen. Nu såhär i efterhand är det inte lika roligt men ändå. Det var iaf som så att när jag kom upp till spärrarna här i Bredäng så stod tåget redan på perrongen. Gubben i luckan var fett seg och när jag springandes mot tåget kom ut på perrongen höll dörrarna på att stängas. Jag hann smita in mellan dörrarna medan dom gick igen. MEN min väska hann inte in... Där stod jag på ena sidan dörren, fast, med väskan på andra sidan!! Försökte förgäves att dra isär dörrarna själv. Tillslut så kom två killar till min räddning och lyckades få upp dörrarna så jag och min väska kunde komma in i tåget... Och så mina vänner får man en hel tågvagns blickar på sig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0