Happy place!

Söndag! I love it!
Jag gissar på att jag säger detta varje vecka, varje söndag MEN det är den bästa dagen på hela veckan.
Jag vet inte varför...
Det skulle kunna vara för att det är då min "helg" börjar. Fast sen så älskar jag ju söndagar även fast jag jobbar. Alltså, jag hatar att jobba söndagar, men det är fortfarande favoritdagen.

Så, denna söndag när jag hade lämnat sängen, gjort ordning frukost och slagit ner min röv i soffan möts man av bara skräp på tv. EN SÖNDAG. Jag hade högre förväntningar än så kan jag säga...
Det som fanns att välja på bland allt skräp var i slutändan damhockey (!!!!!!) Segeltorp - BIF och Körslaget. 

Men snälla du...

Inte ens slutspelshockeyn kan dom visa på svt men kärringhockey är tydligen ok!?
Så man skulle kunna säga att jag fick välja mellan pest eller kolera, damhockey vs Andreas Johnson.

Det vart iaf racer-frulle framför körslaget. Jag hatar Andreas Johnson. Och varför känns det som om han är med i varenda jävla tv-program på tv då. Så bra är han inte! Jag borde bli tv-producent... Också!
Jag är väldigt besviken måste jag säga.

Nu blir det iaf fika och FÖRHOPPNINGSVIS finns det lite bättre utbud på den där dumburken nu!


Ps. Jag <3 Sunes sommar appen! JAG SVÄR!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0