Fröken glädjespridare...?

Jag erkänner, jag har varit väldigt gnällig nu på senaste tiden och vet ni, jag tänker fortsätta i samma spår. Så länge som vädergudarna sätter sig på tvären gör jag samma sak. Vi går mot slutet av mars och ute vräker snön ner. Det är väl ändå inte normalt?! Ska vi inte bara överösas med vårkänslor och glädje såhär års?! Det var fanimig mer vår förra året i Sälen såhär års. Då vet jag att jag satt ute i solen på våran altan och drack kaffe, lapade sol och hade det förjävla bra. Det påstår jag inte att jag har @ the moment. Sitter just nu på jobbet och samtidigt som jag på riktigt ser hur snön bara öser ner ute så ser jag också hur krogen fylls med den ena djurgårdaren efter den andra. Deras hopp verkar större än någonsin efter DIFs senaste prestationer. Inte oväntat. Kul för dom! I smyg hoppas jag att DIF vänder detta. Så det jag hoppas på i nästkommande matcher är dubbelvinst för både LHC och DIF! Sen när det är fixat så slås både AIK och DIF ut och sen tar LHC hem detta. TACK! Varför LHC? Därför att i detta hockeykrig känns LHC mest neutralt, och eftersom Brynäs är rätt så ute så hoppas jag det går dåligt för alla andra lag också. Logiskt, I know! Så där ja, med det sagt har jag fördrivit 11 minuter till av mitt arbetspass. Bara 8,5h kvar innan jag sätter kurs hemåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0