Fotbollstisdag

Livet är hårt men rättvist...!?
Vem är idioten som sa så?
Jag svär jag ska göra kaos med han.

Nästan hela förra veckan var det jättefint väder ute. Idag mina vänner ska jag på fotboll, då minsann snöar det. Vart finns rättvisan där kan mán ju undra.
Fast jag har hört iofs att det skulle kunna vara värre. Och det ligger väl lite sanning i det... LITE!
Det skulle kunna vara snöstorm, eller ännu värre, jag skulle kunna suttit på S och riktigt känt livslusten sugas ur kroppen allt efter som timmarna går... HUA!
Nu gör jag lyckligtvis inte det utan är ledig. Kände riktigt på en gång hur mycket gladare jag vart. Ska börja tänka så i alla jobbiga lägen.

-Ja, Mikaela, nu var det här lite som ett slag i ansiktet men hade du hellre velat sitta på S?
Svaret kommer i 9 fall av 10 bli NEJ! Och vips har jag gjort lite psykologi-hokus-pokus på mig själv och känner mig som en vinnare. 
Vilket genidrag Palmgren!


 


Kommentarer
Postat av: anna

hej.

Fin blogg, läs/följ gärna min ? :)

2011-03-30 @ 13:13:12
URL: http://annastinajohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0