Wörk

Shit!
Jag var helt säker på att jag var ledig idag. Planerade att bara ligga i soffan med täcket över mig och tycka lite synd om mig själv. Den planen gick upp i rök då jag insåg att jag faktiskt ska jobba.

Det är fan extra jobbigt att ta sig mot jobbet när man först ställt in sig på ledighet. Men nu är jag på väg/på plats. (skriver detta på tåget men publicerar det antagligen när jag är framme).

Igårkväll fick jag ett ryck och kände att jag lite snabbt skulle baka småkakor och vara lite gullig och göra mysig till Andreas skulle komma hem. Han har ju gjort det så många gånger för mig så tänkte jag skulle ge tillbaka.
Ha!
Det gick ju bra. Satt hemma i min ensamhet och väntade och väntade OCH VÄNTADE.
Inget svar på mobilen... Nähe!

Sen kom det till slut ett sms som talade om att det var Calle och öl i Alby. Jaha ja... Tryckte surt ner kakorna i en burk och gick och la mig.

Men jag gillar han ändå och såklart förtjänade han på C-F och öl :)
Han får kanske en ny chans att komma hem till mys ikväll.


Rättelse: publicerat efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0