Jag såg snön!

Mina vänner, ni kommer aldrig tro mig nu men det snöade faktiskt idag.
Jättepyttelite men det var snö. :)
Ja, nu är det då borta och jag längtar fortfarande ihjäl mig efter ett vinterland.




Seg-måndag. Det är vad det är idag.
Har hittills inte gjort mycket vettigt.
Eller ja, dammsugigt och städat köket nu i brist på annat.
Ska, efter Pengarna på bordet, färga håret och lite så.


Det är väl det denna måndag bjuder på.
Ska ligga kvar här i soffan och sura över att det nästintill är minusgrader här inne.
Riktigt otrevligt kallt är det.
Det får bli till att tända en miljard ljus, dra filten över sig och värma sig med en kopp te.
Inte helt fel iofs.
Ganska mysigt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0