Mellandagarna

Då var julhelgen 2011 förbi.
Riktigt knas känns det.
Vi hade en fantastiskt trevlig helg och mysigt var det. Men ute... Det känns inte acceptabelt att det är +11 grader så här års.

Om "bara" tre månader kommer jag vilja att vintern är över och det börjar gå mot vår.
Vilket vinter kommer jag behöva fråga mig själv.

I söndags... (Eller var det i måndags?!) utnyttjade vi våra biocheckar vi fick i julklapp och åkte till Heron City och såg "New years eve". Hade ganska höga förväntningar på den filmen med tanke på alla kändisar som är med. Den var bra men levde inte riktigt upp till vad jag hade förväntat mig...

Nu efter helgens ledigheter står iaf jobb på schemat igen såhär i mellandagarna. Längtar fantastiskt mycket till lördag och nyårsafton och ytterligare en mysig helg.
Vi skulle haft lite nyårsfirande med lite folk hos oss. Just as last year. Men planerna ändrades och nu är vi bortbjudna allihop. Ska bli astrevligt.

På ett sätt känns det alltid skönt med nyår. Som dom sa i filmen; Man får alltid som en andra chans lagom till nyår. :)
2011 har varit ett ganska dåligt år. Men samtidigt det allra bästa.
Ett år tillsammans med världens bästa!! (Ja faktiskt, inofficiellt iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0