Lucia

Hej kompisar!

Då var det tisdag och både helgen och mina lediga dagar har (snart) passerat utan att jag har bloggat. Till mitt försvar vill jag säga att jag var på väg att blogga igår men batteriet tog slut på datorn och sen vart det inte av.

Jag måste säga att jag i vanlig ordning haft riktigt sköna lediga dagar.
Har inte gjort något speciellt alls men jag gillar ledighet.
Det är så härligt att bara säga det... L E D I G !

Det mest spännande vi gjort var nog att se en ny film häromdagen.
I am number four.
Riktigt bra måste jag säga.

Nu sitter jag här och vill verkligen ha tag i en sån där riktigt julig julfilm.
Snölösa som vi är och lagom till Lucia känner jag att jag behöver överösas med juligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0