Julstämning

Johådå! Julstämningen börjar verkligen infinna sig nu.
Otroligt mysigt!

Idag, på min lediga söndag (ej SuperSöndag) har jag gjort gräddkola.
Jättegod om jag får säga det själv.
Mot kvällen åkte jag och Andreas in till stan innan han skulle börja jobba och jag fick äntligen tag på den efterlängtade blåbärsglöggen. Dock har jag inte provat den än, väntar nog antingen till senare när Andreas kommer hem eller till på tisdag när vi båda är lediga.
På vår lediga tisdag blir det nog lite mer julpysslande här hemma. Dags att ta upp julgranen och se om vi kan hitta något lämpligt ställe åt den. Vore fantastiskt bra! Tvivlar dock...

Och just ja. Utifall det skulle vankas glögg ikväll har jag bakat pepparkakor idag också. Inte provsmakat dom heller... Dålig jag är! Men det luktar iaf gott!

Just nu håller jag på att ta mig igenom ett avsnitt av Lost S4. Pallar inte vänta på att Andreas ska titta ikapp, han är trots allt bara på s1. Så jag får väl passa på när han jobbar.

Jag ger er bilder imorn från godis/pepparkaksbak m.m.

Som avslut på detta inlägg måste jag bara berätta att jag har världens gulligaste och bästa pojkvän. Senaste exemplet på hans braighet, i torsdags när jag jobbade i stan så kom han in till stan lagom till att jag skulle stänga, bara så jag fick sällskap hem! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0