God natt!

Shit!
Nu vart det en sen kväll idag igen. Trots ledighet.

Fortfarande fantastiskt mätt efter allt vi ätit ikväll så ligger jag nu äntligen i sängen. Först ikväll tvingade Andreas mig att se på filmen twilight. Har varit väldigt anti dom filmerna så var inte helt jättenöjd över att det skulle bli kvällens film.
Men så fel jag hade. Den var ju jättebra, och när den var slut var jag sur över att vi inte hade tvåan hemma på en gång.
Men efter det velade vi länge över vad vi skulle se men lyckades till slut enas om ytterligare en film.
Kan säga att ingen av oss såg slutet och det var en pärs att ta sig upp från soffan för att gå och borsta tänderna.

Att man aldrig lär sig!
(MEN så fantastiskt skönt det är att somna i soffan.)


Kommentarer
Postat av: Peep

Soffan regerar!! :)

Och twilight är bäst! Du kommer älska Breaking Dawn!! Du måste se alla filmer nu.

2011-12-14 @ 16:43:47
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0