Fredagskväll

Men tjaaaa!

Fredagskväll och man sitter på jobbet och räknar (snart) minuterna till stängning.
Vad passar bättre då än att blogga.
Har ju i vanlig ordning varit lite keff så att säga på det.
Jag vill så gärna bättre mig, men set gåååår inte!

Så, hur har min vecka sett ut då om jag tänker efter.

Det har såklart varit jobb. Och i onsdags var det även mycket fotboll på jobbet.
Först var det turkarnas afton när vi såg Galatasaray spöa Fenerbahce.
Sen var det blandat Citys match och Uniteds match. Där båda lagen åkte ur CL. Mitt City och Andreas United.
Mig gör det inte så mycket. Jag håller mer på Barca. Men någon vart väl inte jätteglad över detta (och jag är ledsen att jag tar upp detta igen och strör salt i såren... Moahaha).
Läste något om torsdagsmatcher och europa league :)

Torsdag då...
Ja, vad ska man säga om gårdagen.
Vi lämnar den bara och hoppar direkt över till idag.
Gick upp tidigt, somnade om. Sov jättelänge. Slöade mest fram till det att Andreas åkte till jobbet.
Sen kollade jag på lite Cougar Town. Helt sålt på den serien. Så fantastiskt rolig.

Nu då... Nu sitter man här och går på nedräkning. 53 minuter kvar till stängning.
Fördriver tiden med lite fotbollsspel. Slagit rekord nu också. Smack!! GALET stolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0