December!

I flera dagar har jag nu haft i tanken att jag ska uppdatera här.
I tisdags skulle jag berättat för er om vår trevliga måndagskväll med vin och sällskapsspel.
Sen har jag även velat beklaga mig över snöns fortsatta frånvaro och om blåstens närvaro. Ogillas skarpt!

Första december har vi alltså idag...
Jag ska säga er att jag såg faktiskt julkalendern imorse. Jag kan inte säga om jag tycker den är bra eller dålig, för även om jag såg den så var jag inte riktigt vaken.
Förbannat tidigt var det!
Och jag antar att jag kommer säga som alla andra år att julkalendrarna var bättre förr!

Eftersom jag tycker så och eftersom jag älskar Sune, så såg vi på första avsnittet av Sunes jul imorse också. DET är en bra julkalender.

Allt jag vill ha nu är lite snö!
Dom lovar snö dag efter dag, men ser ni någon snö??
Inte jag heller!! :)

Imorn ska jag baka upp resten av pepparkaksdegen tror jag bestämt. Sätta på lite julmusik och ha det kosligt innan jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0