3 days to go

Nä vad säger ni?
Om man skulle ta och uppdatera här medans man kommer ihåg.

Sitter just nu i sängen och internetar.
Det borde jag inte göra.
Det kommer resultera i att jag måste stressa ihjäl mig strax för att ändå bli sen.
Vi ska till SKHLM och möta upp Calle-Freddan.
Och han har visst sagt "inte 5 i 3, inte 5 över 3 utan TRE!!"
Coooome ooon! Hårda bud till en sån tidsoptiminst som Palmgren.

Bädda sängen borde jag göra innan också, bl.a.
Efter Skärholmen blir det raka vägen marsch till Alby och jobbet.

Undrar vad sannorlikheten är för att dom ska visa BingoLotto på puben ikväll?
Eller ja, eldsjälsgalan är det väl kombinerat med BingoLotto om jag fattat det rätt.
Jag tror inte ens att om jag försöker förställa mig till mitt allra sötaste jag och ber på mitt allra snällaste sätt att det kommer funka!
Men man kan ju vinna ändå, om vi nu mot all förmodan skulle spela...

Och med det sagt så insåg jag just att Bingon är imorgon... Snurrig jag är.
Men spelar ingen roll... Tror inte dom visar den i puben ändå. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0