Tisdag and back 2 work! En dag ledigt, had...

img_7387 (MMS)

Tisdag and back 2 work! En dag ledigt, hade behövt 2 känner jag. Men jag hade iallafall en jättekul måndag. Aisha och Calle plockade upp mig hemma vid halv 2-ish. Sen mötte vi Andreas, Stefan, Tanya och Sulle på gullmarsplan och åkte vidare hem till Sulle. Där vart det lite dricka och grillat. MASSA mat!!! Tror aldrig jag ätit så mycket i hela mitt liv. Galet gott. Var supertrevligt måste jag säga. Idag var det som sagt back 2 work. Händer inte mycket här måste jag säga. Hade dessutom tänkt blogga ordentligt idag men eftersom comhem uppenbarligen inte är dom intelligentaste så blev det inte så... Imorgon förhoppningsvis! :) PUSS sålänge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0