Söndag

Amigos y Amigas.
14 augusti har vi idag. Det betyder att vi är halvvägs in i vår sista "sommarmånad". Det känns förbaskat trist och jag blir riktigt irriterad av tanken på hur blek jag redan är... SHIT! Mår fan dåligt på riktigt.
Melanotan... Bus... Någonting får bli min räddning.

Nu är det dags att ta sig i kragen och förflytta sig in i duschen och bli lite fräsch innan man ska bege sig för att slava ikväll. Gaaaanska så osugen faktiskt, men det är ju inte som att jag har något bättre för mig ändå.

Hmm... Kommer nog bli en super-racer-uppstyrning idag.
Gillar som att bara gå omkring här och plocka lite och spela braiga låtar på spotify.




Just ja, har glömt att berätta att i onsdags hade jag igen 5 rätt på lotto, och igår 4 rätt.
Hallåååå!
Mina nummer kommer snart vara förbrukade och jag kan kyssa drömvinsten adjöken!
Det liker jeg isje!


 





Så det så!
Puss och Kjærlighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0