Slutet på söndagen

Godkväll ni, och hej för 5.e gången idag.

Tanken var verkligen inte att blogga nu såhär på kvällskvisten. Men efter att jag kom hem från jobbet slog jag på datorn och skulle kolla lite gamla avsnitt av olika program. Då fastanade jag vid bloggen.
Som så många ggr förr läste jag igenom gamla inlägg.

* Säsongslivet ÄR galnare än vardagen.
* Jag ÄR för gammal för det där.
* Jag saknar det, men jag HAR insett att allt det där gör sig bäst som underbara minnen.

Bra gjort Palmgren!

Eftersom jag fastnade här glömde jag helt bort mitt te som jag hade gjort. Läge att fixa nytt nu då. Även aktuellt att ta tag i min förbannat envisa hicka.
Jag ska hitta den dära hickan och jag ska göra kaoz med den, jag svär!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0