I used to love sundays

Då var det söndag då.
Jag älskar känslan av att det är söndag. Jag älskar att jag är ledig.
Däremot hatar jag att Andreas åker härifrån väldigt tidigt på söndagar och vi hinner oftast inte med mer än frukost (mest för att vi är sämst i världen på att gå upp när väckarklockan ringer, snooza i 4 timmar är det nya).
Sen ses vi inte förrän torsdag igen antagligen. Extremt trist!

Idag har jag en stooor hög med tvätt att ta tag i, om det finns tvättid dvs. Jag har disk som står. 
Jag vet inte vad det är för fel på mig men skita ner är jag nog kung på.
Dammsuga 1 gång i veckan? Neeej! Här måste det fan göras MINST 2 ggr i veckan, läs MINST!
Smular-kungen, c'est moi!

Och med detta sagt måste jag nog sparka mig själv i röven nu och sätta fart. Annars blir ingenting gjort någonsin.
Dagsschemat:

Gå och boka tvättid
Ta reda på disken
Städa badrum
Damma
Dammsuga och torka golv
Ta en promenad


Aah, fett roligt yao!

Men vi hörs då idiotas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0