Det är inte för att jag någonsin skulle va...

img_6253 (MMS)

Det är inte för att jag någonsin skulle vara toffel. Inte heller för att jag skulle vara så otroligt kär. Och inte heller för att jag vill vara med han hela tiden som jag talar om för er att jag just har lämnat Bredäng, och jag vill bara att dom här 6 timmarna till jag är hemma igen ska gå superfort! Hur är det möjligt att sakna någon typ på en gång? Knas!!  (Ni behöver inte sucka och tänka "men lägg aaav dåå", jag utser mig själv till 2011 års helomvändare. Från att ha varit helt anti toffleri till att ha blivit one of them! TYST! Don't judge!!)


Kommentarer
Postat av: Fröken E

Åååh jag tycker det är så roligt :) Det är du värd!!

2011-08-08 @ 22:45:52
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/
Postat av: sabina

Ja kan strecka mig till att hålla med om att hon ( även han ) är värda de. Men roligt? Ne asså där går min gräns :-)

2011-08-09 @ 18:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0