Då var man på väg till jobbet igen då. 100...

img_3936 (MMS)

Då var man på väg till jobbet igen då. 1000 grader ute, eller jag överdriver som vanligt. 1000 grader är det i min lägenhet. Ute är det rätt skönt. Nu gnäller jag mest för att jag vart svettig när jag var tvungen att, tro det eller ej, SPRINGA till tåget in my heels. Jisses mina vänner. Det vart varmt! Ska jag vara ärlig välkomnar jag hösten nu. Eller iaf sensommaren med lite svalare temperaturer. Jag vill inte ha vinter, snö och kallt, missförstå inte nu. Men lite kyligare vore inte fel. 20 grader max och lite sol. Det vore perfekt! Härliga promenader då med min älsklingskorv i sånt väder slår inte fel. Och snart är han här igen sötnöten, på heltid! Det gillas skarpt! Nu ska jag ha en underbar kväll på jobbet! (Nej, jag lovar, ingen ironi alls där, ser fram emot jobbet faktiskt). 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0