Com hem... Vi börjar om igen...!

Inte blir det något "normalt" blogginlägg idag heller! Vad är det med alla företag som säljer tekniska prylar? Man får alla grejor och en bruksanvisning som talar om hur lätt det är att installera. "Anslut sladd 1 till uttag nummer 1, och sladd 2 i uttag nummer 2 sen är du igång." HA!! AAAALDRIG! Inte en enda gång har jag varit med om att det faktiskt fungerar. Det sköna är att det så fint kan stå i bruksanvisningen också att "uttag nummer 2 kan även se ut på följande vis", och så har dom som en liten (inte alls så) gullig bild jämte. JAHA!!?? Men det står ingenting om var man ska ansluta kabeljäveln då om uttaget ser ut så. Jag blir så trött! Och jag blir så upprörd! Ingenting fungerade, varmt var det och jag slog i huvudet i kanten på vardagsrumsbordet. Det var droppen! Jag kan ha övertänt en aning då och skickade iväg mitt packman-spel åt helvete. Det ångrade jag bittert när jag istället fick sopa upp det när det var i 100 bitar. Tröstade mig lite med att det ändå inte fungerade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0