¡Qué maravilloso sábado! NOT!!

Hej idioter!

Ja, vad ska man säga. Det är lördag igen, inga konstigheter.
Solen skiner ute och jag försökte mig tidigare på att slå mig ner på min alldeles egna uteservering och läsa en bok. Jag gav upp ganska så snabbt, det blåser riktigt mycket ute och det var inte så jätteskönt.

Om ett par timmar vankas det jobb. Inte helt oväntat är jag extremt osugen.
Eller mest är jag osugen på allt man ska göra innan jobbet. Det ska duschas, det ska fönas hår, det ska sminkas och håret ska plattas och kläder ska väljas och det är fan och hans moster. Ett helt jävla projekt!!
Ge mig sommarvärme, ge mig brun hy och rakt hår och jag ska aldrig mer sminka mig eller ens titta åt en plattång igen... Kanske!

MEN, än är det inte läge att styra upp sig. Måste slänga på lite schööön schlager/dansband först och plocka lite.

Typ den här:
(Sannex är hett hos mig at the moment) 







Och just ja, igår hade jag en värdelös kväll på jobbet, som jag sa.
Fick en liten ego-boost dock när tre VÄLDIGT trevliga brudar (!!!!!!!) spelade i slutet OCH när vi hade stängt och bartendern kom och gav mig en servett med ett telefonnummer på som någon bett honom ge till mig.
Vet ni hur länge sen det var jag fick lappar på jobbet?
Det var på Sälen-tiden.
Nu känner jag mig ung igen ;) Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0