Nu är det stekta köttet kokt!

Amigos y Amigas.

Promenad, nej!
Sortera garderob, ja!

Efter mitt garderobstäd spenderade jag HOURS i köket.
Om jag hade vetat att det skulle ta så lång tid att göra en köttgryta hade jag gett fan i det, det ska ni veta.
Men nu är det gjort. Supergod, hoppas jag den är annars vet jag då en som blir besviken.
Den ska avnjutas här i soffan framför "Världens bästa hotell" som vet ni, är just världens bästa hotell.
Kungligt!

Efter det ska jag faktiskt, believe it or not, åka till jobbet en sväng. Mm, ni hörde rätt.
Ska ta mig en tur till Alby skjønner dere. 




Efter de blir det tillbaka till min soffa och tvmys hela kvällen!
Så det så.


Kommentarer
Postat av: Nicolaieline

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-11-28 @ 14:15:20
URL: http://nicolaieline.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0