Å nej!!

Jag skulle berätta för er om min kärlek!
Om ännu en av mina materiella kärlekar. Jag skulle berätta om mina guldpumps!
Dom är så fina och jag vill helst sova med dom på, så mycket tycker jag om dom.
Så skulle jag googla fram en bild på hur dom ser ut för jag orkade inte ta kort på mina och hålla på.
Då hände det som inte får hända....

Jag hittade dom här;

Nu mår jag dåligt!

Jag kommer inte kunna koncentrera mig på jobbet. Jag kommer inte kunna sova inatt.
JAG VILL HA!

Så fina dom är!
Hur ska jag kunna ha ett fungerande liv utan ett par Ed Hardy-pumps? Va? Va? VA???


I can't live, if livin' is without you...!




Kommentarer
Postat av: Antonio

Du är skogallen.

2011-04-09 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0