Sitter just på jobbet i Hallunda, och rut...

Sitter just på jobbet i Hallunda, och ruttnar bort. Ingenting att göra, 8 fulla, finska alkisar som skriker och som grädde på moset är det minst tre minusgrader här inne. Jag längtar hem till min soffa! Jag vill tända ljus, gosa ner mig i soffan med en kopp varm choklad och kolla på kvällsöppet med Ekdahl och sen på reprisen av bonde söker fru. Känner mig extreemt opepp på det mesta just nu. Jag orkar fan inte ens sminka mig när jag ska till jobbet! Det är illa. Haha, fick ju skönaste kommentaren av en gäst igår bara därför. Har du inget smink idag Mikaela? -Nej! Varför inte? -Jag orkar inte sminka mig kanske. Måste jag göra det för att få jobba här eller? Nej... Jag tycker om dig ändå. Haha, tack! Känslomässigt labil är jag också tror jag som plus på det hela! Grinade såhär på arebetstid för ett par timmar sen när jag läste tidningen, TIDNINGEN!! Men till mitt försvar vill jag säga att det var till artiklarna om den stupade soldaten Kenneth Wallin och om dom mördade barnen Saga och Max. Gnällig och bitter? Jag? Aaaaldrig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0