ÅÅÅÅ SOPA!!!

Vi är sämre än sämst!

Igår var vi vakna sjukt länge och storstädade i våran stuga. Nu är det skinande rent.
Mysigt värre.

Dock resulterade detta i att ingen av oss orkade ta oss ur sängen idag. Inte förrän klockan tre!
Och med tanke på hur fint väder det har varit idag så ska vi bara skämmas.
Inte okej.

Skulle jobbat ikväll, var uppstyrd och allt sen kom vi på att eftersom Petter spelar på HC imorn är det bättre om jag jobbar då så Alice kan se honom uppträda. Jag kunde ju inte bry mig mindre om Petter.

Så mina vänner, här sitter man i soffan, uppstyrd och fixad till max (nästan) och till vilken nytta?
Det är bara att svida om till mjukisbralls igen, hälla upp ett stort glas cola, slå på mysbelysning och sätta på en film. Inte en helt fel torsdagkväll iofs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0