Taaa Daaa!

I AM alive mina vänner.

Jag har bara inte haft lust tt blogga på evigheter. Kan ha varit en blandning av för mycket och för lite på g.
Ni vet, är det full-rulle hinns inte bloggen med, händer ingenting vill jag inte alltid fylla ut bloggen med info om mina ostmackor till frukost.

Vd har hänt sen sist då?
Jo, jag är back on Baltic, har skaffat mig en egen lya i Sthlm, Jag har nästan haft en nära döden upplevelse och jag har köpt Håkan.
Massa annat smaskigt har givetvis också hänt, men inget vi ska ta här kanske...

Imorn bär det av till gbg med sis för att gå på Pinks konsert på fredag. Freakn nice!!

Kos o Klem!

Kommentarer
Postat av: MissBartender

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!! dags att pratas vid?

Jag vill veta hur Håkan ser ut!!!! :)



och hur nära döden du var :(

Puss!

2010-07-25 @ 19:01:49
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0