Awesome dude, awesome!

Pinks konsert var GRYM! Helt galet bra faktiskt, och förbanden Good Charlotte och Takida överraskade.
Mycket trevlig helg i gbg måste jag säga.

Här, tilbaka i The Big City RÅÅKADE jag köra en fylla a la Sälen i söndags.
Först var jag på Le Cocodrilo med Michel och drack ett par öl. Efter det mötte jag upp Stefan och Oscar på HotBite, vi drog till Ankan, mest på grund av mitt tjat. Eftersom I was feeeling damn hot var ett stopp där ett MÅSTE!
Efter ett par bira där kan ni ju gissa vart det bar av, till Lady P.

Där vart det nog ett par för mycket... Inte helt okej!

I måndags bogserade jag bil med pappa på fm (Nej, inte min).
Sen vid 2-tiden hade vi möte på kontoret om dessa maskiner från helvetet som äntligen kommit.
Vad syftet med dom är när dom inte fungerar korrekt kunde ingen av oss lista ut.
MEEN, jag säger det till er nu, om jag blir mördad på jobbet så är det skattemyndighetens fel.
"Vill du ha kvitto?
- Nej.
Vill du ha kvitto?
- Nej!
Vill du ha kvitto?
- NEJ!
Vill du ha kvito?
- (Arg blick) NEEJ! Fråga inte.
Vill du ha kvitto?"

Ja ni förstår va?

Igår jobbade jag månadens och nästkommande månads sista pass i Afrika (Rinkeby) AND I SURVIVED!!!
Faktiskt bara trevliga gäser, nästan.
5 arbetsdagar kvar innan nästa ledighet...

Well well, skulle vilja promenera ner till beachen, strålande sol ute ju. Men har extreemt många ärendet att uträtta först. Får hoppas på le solei även imorn.

Adjöken sålänge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0