Slappardag

Hej alla goa människor.

Har nyligen vaknat till, funderar på att kanske lämna sängen idag, dock tror jag att det mest kommer bli något jag bara funderar på. Inte för att jag mår dåligt eller så utan för att detta är första dagen på jättelänge (och kanske den enda resten av säsongen också) som vi inte behöver göra någonting alls på. Inget jobb, inget skjutsa den andre till jobb. Inget åka i backen eller festa. Sååå gött!!

Ska bara kolla på bra filmer och njuta av dagen.

Igår var vi på HC, det var sjukt kul!
Träffade lite bekanta människor från mallis, kollade in arvingarnas uppträdande och dansade loss.

Eftersom min blogg inte är så stor så känner jag att jag kan avslöja detta.
I fredags var det några bandmedlemmar och deras polare som spelade med mig.
När dom spelat klart stannade polarna kvar och vi snackade lite, skit sköna killar (dock såklart från göteborg, ett stort minus, haha). Dom frågade om jag skulle till HC på söndagen, varpå jag svarade att jag inte visste.
Vi sa iaf att vi skulle ses på HC utifall jag skulle dit.

Så när arvingarna uppträdde stod dom bredvid mig framför scenen och vi hälsade.
När spelningen var över stod dom tillsammans med två från bandet och jag gick och snackade lite med alla.
That was it.

Sen när stället stängde kom dessa två bandmedlemmar fram och pratade med mig.
Frågade vad jag skulle göra nu och hur kvällen vart och så, och vi pratade lite om dansbandsonsdagen på högis.
En av dom frågade sen om jag ville festa med dom när dom kommer upp igen.
Jag svarade såklart ja, dom är ju goa gubbar och var mina idoler när jag gick på lekis.
Jag citerar nu "Ja, inte när vi kommer v.7 för då har vi familjerna med oss, men v.11".

Vi spikade det och sen åkte jag, Alice och Christoffer (den tredje croupieren) hem och käkade.

Det var gårdagen det...

Till detta ska tilläggas att få inte för er nu att jag vill ligga med någon i arvingarna eller nått sånt. Men dom har ju faktiskt varit mina idoler och dom är "goa gubbar".

It's as simple as that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0