Sälen 1 mnd

Godmorgon.

Kanske inte helt okej att skriva "godmorgon" när klockan är 23:40.
Men sanningen är den att jag nästan inte lämnat sängen på hela dagen.
Jag är fortfarande lite sjuk och konstig nog galet trött för tillfället.
Dessutom var det -30 grader ute idag igen, det gör mig inte jättemotiverad till att göra nått alls.

Hmm... Känner mig lite ur fas nu.
Jag har det jättebra, verkligen jättebra :) här uppe, men på något vänster känner jag att jag inte får ut någonting av att vara här.

I sanningens namn finns det några som jag tycker extreeemt bra om här uppe, sen finns det några man inte rikigt har grepp om än, men annars är det bara konstiga människor här. Dryga vi-tycker-vi-är-lite-bättre-än-alla-andra sortens människor. Me no gusta!

Jag har säkert sagt detta tidigare, MEN det är ju sant. Det känns på allvar som om jag gjort detta. Jag tycker det är jättekul att säsonga, prova nya saker, vara på nya platser och möta nya människor. Men för många här går det verkligen ut på att jobba, festa, sova och det VARENDA DAG. Klart att när jag väl festar här så festar jag, det ska jag inte säga någonting om.
Men att sitta på en förfest och spela "sanning och konsekvens" i syfte att få skryta om allt man gjort eller skicka dryga sms till någon i adressboken känns lite pasé. Likaså att stå och dansa på bardisken på något uteställe här i 2 timmar bara för att synas, been there done that. Att sedan avsluta kvällarna med en sjudundrade efterfest där alla däckar/spyr/ligger, och sedan diskuterar sönder detta dagen efter innan jobbet, för att sedan börja om i denna onda cirkel, JAG FÅR INTE UT NÅGOTING AV ATT VARA HÄR.

Om inte jag och Alice håller oss till vårt gemensamma nyårslöfte att vara lite bättre på att gå upp på morgonen och dra ut i backen. Om jag är i backen känns det åtminstone som om man får ut nått av detta.

Om jag förresten också ska skryta lite så har prins Carl Philip varit och minglat i pianobaren hela nyårsveckan.
Vet ni att vi har en prins som är tre äpplen hög.


Jo men så att.
Lite nere är jag idag, men ska försöka ta mig i kragen till imorgon.
Jag saknar mina vänner också, loads!!
Får la se om kvällen har något roligt alls att bjuda på. Ska snart upp till hotellet en sväng och hämta Alice.



Puss och Kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0