Invalido

Goddagens!

Den dåliga uppdateringen fortsätter, tänker inte ens bry mig om att lova att bättra mig...

Senast jag skrev så var vi fast här i skuugen utan fungerande bil. Nu brummar bilen på för fullt utan problem och kylan har flytt sin kos. Vi har strålande fint vinterväder häruppe nu. Helt fantastiskt fina och soliga dagar.
Vi har då såklart passat på att spendera dagarna i backen. Me gusta very mucho. Känner mig mer eller mindre som ett proffs på brädan nu ;)

Dock har jag (eftersom jag är så sjuuukt vältränad) drabbats av jordens mest vidriga träningsvärk i vaden.
Så det blev ingen tur i backen idag. Hoppas det ska vara bättre till imorgon. Vi har ju träffat på ett gäng sköna snowboardåkare i backen som vi vill passa på att åka med under deras vistelse i Sälen.

Igår var det premiär för säsongens första "Dansbandsonsdag". Inte helt fel vill jag lova.
Arvingarna på scen (Casper är förövrigt sjukt trevlig och jag är småförälskad i Kim), sköna människor och bra musik. Hade en otroligt bra kväll på jobbet.
Idag kommer ytterligare 2 croupierer upp, nattklubben drar igång på allvar nu. Ser verkligen fram emot roliga arbetskvällar och skönt folk som festar på hotellet.

Vi snakkes!

Kos, Klem och Kjærlighet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0