In the bed and on(the)line

Godafton!

Egentligen har jag ingen större lust att blogga ikväll, med gör det i brist på annan sysselsättning. Är inte ett dugg trött och ingen utav mina hundra filmer lockar...

Det är konstigt att jag inte är trött, det har varit en lång dag.
Började jobbet redan klockan 16 idag på Afterskin och slutade inte förrän 03.30.

Hela helgen på jobbet har varit bra faktiskt, trevliga gäster och mycket spel. Eller dyngspel kanske är mer rätt... Det har verkligen varit spel konstant. Har nästan fått blåsor på fingrarna av allt chippande. (Nu överdriver jag kanske en aning...)

Ja... Har inte så mycket mer att säga.
Ska försöka sova nu, ska skjutsa dom andra croupiererna till bussarna imorgon tidigt. En åker vid 10 och en vid 11. Så det återstår väl bara för mig att önska godnatt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0