:Blogga

Goddagens folket!

Borde inte sitta här egentligen, sjukt sen när det kommer till att styra upp mig för jobbet.

På jobbet är det mycket att göra nu, igår hade vi spel konstant hela kvällen.
Vet inte om det har att göra med att "Round Table" har intagit hotellet?
Haha, igår spelade förresten en järpås-bo med mig på blarren.
Hela kvällen sen fick jag höra "Tösa ä från järpås, det vet ni inte ens vart det ä".


Efter jobbet körde vi efterfest här hemma (i sann anda eftersom en ny dealer är här över helgen).
Han och Alice vart drita!
En annan var städad som omväxling :)

Den nya dealern däckade, jag gick och la mig och Alice tjatade lite grann om efterfest på efterfesten.
Hon försökte få den nya dealern att dansa genom Wow-jockes "/dance". Det fungerade inte.
Jag citerar nu (för er som förstår).

"/dance
... nehe
/Virka en mössa
men :Virka en mössa då?"

Hysterisk roligt måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0