2 much lööv 4 me

Hello ppl!

God natt för min del, kanske god morgon för er.

Det är efterfest i stugan idag med. Dock pallar jag inte idag.
Dels för att jag ska jobba afterski imorgon och dels för att mina roomies är creapy.
Den nya croupieren som är här är väldigt "närgången", dvs ska kramas och pussas på kinden stup i ett. Och det värsta, han tog sig friheten att lägga sig i min säng när jag låg och kolla film.
REGEL ETT: Rör inte min säng, någongång, oavsett syfte!!!!
Så vi har haft en liten diskussion om det nu, INGEN förutom Alice har rätt att ens titta på min säng
Och om vi återgår till kramandets och grejer, jag tycker det är väldigt jobbigt. Och det har dom förstått och tycker därför att det är en "rolig" grej att vara jobbigt sliskiga mot mig.
Som att var 5.e minut utbrista något i stil med...
"Jag älskar dig Mikaela"
"Jag saknar dig Mikaela"
"Gud vad söt du är"
Och "älskling" hit och "älskling" dit.

Vomera 3 bokstäver!!!!
Är på riktigt sjukt irriterad över det nu.
Jag står inte ut, jag kapitulerar och går och lägger mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0