Torsdag - Början på helgen

Känner ni samma som jag?
Att jag blivit bättre på att uppdatera här i bloggen.

Det är inte så mycket intressant som skrivs kanske, men än dock.

Det har varit en busy kväll på jobbet denna torsdag, som väntat.
Men jisses vilka tråkiga gäster det har varit. Gnäll-fior hela högen...

Nu sitter vi samlade, som vanligt här hemma, vid köksbordet och internetar lite och "käkar".
Har just avnjutit en god kopp te och en smörgås.

Borde i vanlig ordning gå och lägga mig men mitt dygn är helt omvänt nu.
I morgon ska jag dock upp vid 10-tiden. Ska skjutsa Alice till backen först sen ska jag uträtta ett ärende i Lima (Nej, inte Perus huvudstad!!!!!). Sen ska jag jobba bajs-afterski där Duojag spelar. Sjuuukt osugen måste jag säga. Usch!

Egentligen har jag inte tid att jobba alls nu.
Melodifestivalen och Hockey-OS tar upp min tid, vill inte missa det för allt i världen!!


Nej...
Puss och Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0