Segovich

Guuuuud! Jag är så himla seg.
Nu har jag suttit här framför dator i över en timme och tjatat på mig själv: "Jag måste åka och handa, jag måste åka och handla".
Jag måste verkligen åka och handla. Men det känns tungt att lämna min varma säng, ta på sig ytterkäder och gå ut i den hemska kylan, skotta fram bilen, skrapa rutorna och sen sätta sig i den iskalla bilen och åka till byn. Jag ids inte!

Men som sagt, jag måste!

Ikväll vankas det lite utgång. Jag håller mig fast på mitt nya tema - lagom!
Och tro det eller ej, dom senste gångerna har jag lyckats.

Idag är det ClubTisdag på Harrys. Ska nog dit med Richard och Richard (Dom från Lich).
Först kände jag mig lite tveksam till att gå till Harrys, en P-dag, men två (för alla andra häruppe, främmande) killar, ja med tanke på vad som sägs här nu.
Men jag har pratat ut med min mentor i livet, mamma, och om hon säger att det är ok så är det ok.
Sen har jag även pratat med min storasyster idag och även hon sa kloka saker.

Så, Mikaela Palmgren är inte klar med Sälen än :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Puss

2010-02-04 @ 12:50:06
Postat av: Linda

Puss gumman

2010-02-04 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0