Satisfied, nöjd, راضٍ hoşnut, satisfecho

Pojkar och flickor, kvinnor och män.
Jag hade ett dåligt avslut på kvällen igår och jag hade en relativt rutten morgon. Men nu känner jag mig så nöjd. Så förbaskat rå-nöjd.

Det väger inte helt upp det dåliga som hänt men personen jag nämnde i bloggen imorse som har gått från "tycka-om-listan" till att vara en nobody, har visst också ett rykte om sig. Och de var tamigfan inte det bästa ryktet. Och det får mig att må så bra med mig själv. Mr-jag-gör-inga-fel-det-är-bara-du-som-betett-dig-dumt har minsann inte rent mjöl i påsen heller. Det spelar ingen roll om det inte är många som vet om vad han har gjort, men jag vet och jag vet att några andra involverade vet. Nu kan all osanning den personen sprider om mig bara rinna av mig. För jag har hellre dom osanna ryktena om mig än att ha gjort vad denna personen har gjort.

Sen känner jag mig lite vuxen sådär och mår lite bra med mig själv, för jag kan känna att det räcker att jag vet. Jag har inget som helst behov av att nämna för andra vad personen har gjort... Till skillnad mot vad den personen gjort mot mig.

MOAHAHAHAHA!
Skrattar bäst som skrattar sist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0