Hmm...

Det kan ha varit så att jag eventuellt överreagerade lite grann igår.

EVENTUELLT säger jag för jag suger fortfarande på karamellen om att åka hem.
Tack vare mamsen och min  kära vän Markus har jag insett att jag ska fundera över detta noggrant innan jag tar ett beslut. Och medan jag funderar får vi la se hur veckan ser ut också och vad som händer.

Jag vill som vanligt inte nämna några detaljer om vad som hände igår, men kan säga såhär att "någon" som förr tillhörde dom jag tyckte mer om här uppe nu har hamnat i facket med folk... eller nej, inte ens i det facket faktiskt. Personen i fråga är inte ens värd att placeras i ett fack. Han är ingen, han finns inte!

När jag fått det sagt ska jag berätta att det är 2 Lichöpingsbor häruppe nu som jag gick i skola med. Vi ska ses på hotellet ikväll och snacka lite skit. Kan bli trevligt.

Just ja, innan vi sätter kurs mot hotellet idag ska vi svänga förbi några norrmän som jag hoppas på att få ge en avhyvling. Känner att min ilska behöver komma ut och vad bättre då än att rikta den mot några norrmän som snodde Alice väska igår på deras efterfest och sen kastade ut henne ur stugan mitt i skogen.

Varje dag ett äventyr i Sälen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0