Godmorgon

Amigos, jag tror att nått är knas.
Klockan är 8:30 och jag är redan vaken, trots att jag var ute på galej igår.
Det om nått måste ju vara bevis på att jag tog det hawaii.

Helt ok kväll igår måste jag säga.
Men jag gjorde nått riktigt korkat igår, tyvärr. (trots min relativa nykterhet)
Ni vet mongot jag nämnt? Som gått från "tycka-om-listan" till "icke-existera-listan"?
Well, jag gick med på att prata med honom igår. Big misstake!
Jag vet inte hur den människan lyckas men trots att det är enbart han nu som betett/beter sig som en idiot så lyckas han tamigfan få sista ordet och få det till att jag har gjort nått fel.
Jag tror det är för att han är så korkad att han på riktigt inte fattar vad han gör.
Hmm, fast iofs är jag rätt korkad också... Efter att HAN velat prata ut igår och vi båda erkännt att vi betett oss patetiskt och a la-högstadienivå trodde jag, min träskalle, att vi skulle kunna lösa nått.
Men inte då.
(Ni uppfattade att det var HAN som ville prata va?)
Sen med orden "jag behöver lite luft" drog han till HC. Varpå där jag såg honom i armarna på en blondin först och sen någon annan, jag tror, kvinnlig varelse.
Efter att ha skådat detta så måste jag ju, envis som man är, hämnas och visa att "kan du, kan jag". Så jag dansar med en snubbe på dansgolvet, vilket jag inte skulle gjort för han vart oerhört påträngande sen. Men iaf, hela detta scenario får han - mongot, till att det är JAG som betett mig illa - igen!

Så nu ligger jag här och är irriterad över att jag gick med på att prata med honom från första början igår. Jag var ju så nöjd med att jag var sur på honom och han inte visste varför.

Långt och tråkigt inlägg, jag vet. Ska bjuda på ett roligare senare idag med bilder och så från vår skotertur.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0