IKEA, Adam Brody och the big crush!

Fortfarande jättehärligt vår-väder ute! Me gusta very mucho ;)

Vi ska ju, som jag sa igår, till IKEA idag.
Och jag SKA styra upp mig.. snart!

Måste ju såklart äta frulle och blogga först.

Egentligen hade jag inget att säga, idag heller.
Men så surfade jag in på en blogg och läste att bloggaren himself  jämförde sig med Adam Brody.
Mina vänner, det är INTE OKEJ!
Adam Brody är lite av min stora kändis-kärlek (för det är väl inte barnsligt att fortfarande ha en sådan?), och att han då jämför sig med honom är inte kuuul!

Eller kär i Adam Brody är kanske fel, snarare hans karaktär i OC, Seth Cohen.
Han är nördig, hysteriskt rolig och ironisk. Och söt såklart!

Kan man säga att nördig, hysteriskt rolig och ironisk är tre "egenskaper"?
Det är iaf "egenskaper" jag verkligen värdesätter.


Som en parantes i detta inlägg vill jag bara säga att jag NÄSTAN var NÄRA att EVENTUELLT få träffa på den omtalade Mr. F igår.




Puss och Kärlek!!


Kommentarer
Postat av: MissBartender

VAaaaAAAAAAAAAAAaaaaaAAAaA????

F?

2009-09-12 @ 02:03:47
URL: http://sweetbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0