Thank god it's friday!

Fredag mina vänner, FREDAG!

Det innebär för min del ett lååångt arbetspass.
MEN det innebär också att det bara är idag och imorgon kvar till ledovich!
Känns mycket bra!
Nej gud vad jag ljuger, känns förjävla bra.

Har inte mycket intresant att bjuda på idag, bloggtorka.

Eller jo, kan ju berätta att jag är lite upprörd.
Över?
Fundamentalism.

Folk i min närhet har visat sig vara fundamentalister, och det trodde jag aldrig.
Welcome back to 1832!
Utvecklingsfientlighet är bland det värsta jag vet.
Jag tycker det är lite knas att "folk" flyttar till Sverige och sen ändå säger åt deras barn, "beblanda er inte med svenskar".
Är inte det en form av rasism?

Oj, nu svävade jag in lite på detta och låter lite bitter.
Det är fel fel fel!
Jag är på kjempe fint humör idag ju.


Puss och Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0