Lovande Lördag

Amigos!

Jag hade en mucho bra dag igår måste jag säga.
Kalas-bra!

Före jobbet, på jobbet och efter jobbet.
Det blir svårt för denna lördag att toppa fredagen.

Jag är dock fortfarande lite trött på mig själv efter att ha tackat nej till jobbet igår.
Måste fundera över det här riktigt ordentligt idag.
På ett sätt känns det lite "jobbigt" att åka iväg igen, men VARFÖR?!
Det är ju det bästa jag vet.

"Things change, life goes on, shit happens, move on!"

Mycket bra citat.

Och som jag och den gamla räven brukar säga;

Jag ångrar hellre det jag gjort än det jag aldrig gjorde...

Får suga lite på den karamellen idag tror jag.





Puss och Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Jalapeno

NÄääääääääääääääääääJJJ!



;)

2009-09-13 @ 13:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0