Kryssovich!

Hemma nu efter ett extreeemt långt dygn.
Det har varit sjukt kul!

Lite pensiovarning över kryssningen, MEN det vägdes upp av dom extremt fjantiga nykläckta 18-åringarna ombord. Dom påstod att allt var "gay" och sen skröt dom lite över hur mycket dom hade legat på deras senaste cherter-resa. Killen var uppenbarligen för ung för att förstå att det INTE är en merit att ha legat med 5 brudar inom loppet av en timme. Det säger allt om hans leveranser där, lite lowclass skulle jag vilja påstå.

Sen trodde den ena killen att Markus var min pappa.
Och ja, om han fick barn när han var NIO så hade det kunnat vara aktuellt.

Jag bjuder eventuellt på bilder imorn, om jag hinner.

Puss och Kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0