Lediga tisdag

Godkväll!

Dålig uppdatering i helgen.

Men har varit mycket faktiskt.


I söndags var det bl.a Patricia.
Galet kul som vanligt. Och som vanligt blev det också fylla.
På vägen hem från båten lyckades jag med det som jag alltid fruktat.
Somnade... och vaknade först när jag nästan var tillbaka i stan igen.
INTE KUUL!

Jag har nått som jag skulle vilja avslöja här.
Men det går IKKE! Än...

Man vet ju aldrig vem som skulle kunna läsa...

Nu lutar det åt att det skulle kunna bli en öl på Ankan ikväll.
I quote "Snart blir det för kallt för att vara hobbyister".

Suck, måste man duscha också för att inte vara sunkigast på hela stället.
MEEN, ni ska veta att jag VÄGRAR tvätta håret, hör ni det? Jag vägrar! ;)


Från i söndags.
Eva, Stefan, David och Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0